Anmeld servicesag

Udfyld nedenstående formular med de oplysninger, som vi har brug for, så vi bedst muligt kan arbejde videre med din sag. Det er især vigtigt, at du beskriver problemet så detaljeret som muligt, samt vedhæfter dokumentation for købet (faktura) hvis det drejer sig om en garantisag. 

OBS! Hvis du indleverer din servicesag på vores lager, skal du kontakte en af vores lagermedarbejdere, som vil give dig et service-nr. Hvis du derimod indsender din servicesag via post, er det vigtigt at du printer den mail-kvittering ud, som du får tilsendt på din mail når du trykker Indsend servicesag til sidst i nedenstående formular. Vi skal bruge din mail-kvittering for at oprette servicesagen. 

Hvem skal vi kontakte? (F.eks. i forbindelse med pris)
Der bliver sendt en kvittering på e-mail, når servicesagen er registreret.
Referencenummer er det nummer, som din forhandler har givet din servicesag.
Angiv hvilken model sagen drejer sig om, eksempel: "Spectra rotationslaser HV101". Hvis du kender produktets varenummer er dette tilstrækkeligt.
Hvis du også afleverer din oplader, lasermodtager, komplet sæt i kuffert eller andet tilbehør, bedes du notere delene her.
Serienummeret står typisk på et klistermærke på produktet.


Beskriv venligst, hvad produktet fejler.


Her kan du skrive et ønsket max beløb på hvad din reparation/service må koste. Hvis vores teknikere ikke mener at arbejdet kan løses for det ønskede beløb, vil de kontakte dig og finde en løsning sammen med dig.


Angiv anden adresse, hvis varen ikke skal sendes retur til den adresse, du har angivet tidligere.


Indleverer du dit produkt direkte til os på vores adresse i Skovlunde, eller sender du det via en postforsendelse?
Vi opbevarer kun dine indtastede data for at kunne behandle din servicesag.
Varer der sendes til reparation skal emballeres forsvarligt, så fragtskader kan udelukkes • Ved returnering uden fejlbeskrivelse eller betjeningsfejl forbeholder andersen & nielsen sig ret til at fakturere et håndteringsgebyr på op til kr. 350,00. Det samme gælder, hvis reparationstilbuddet ikke accepteres, og varen ønskes retur • Ved manglende dokumentation for købstidspunktet eller manglende opgivelse af serienummer ved garantireparationer faktureres reparationen • Serviceordrer kan ikke sendes ufranko • Ved reparationssager hvor der ikke er afgivet svar på tilbud og påmindelser efter 1 måned, vil produktet sendes retur mod et håndteringsgebyr på kr. 350,- + evt. fragt kr. 115,-

       
Husk at trykke på Indsend servicesag

Kontakt værkstedet

Du kan kontakte serviceværkstedet på mail eller telefon. Telefonen er åben mandag til fredag i tidsrummet kl. 08.00-10.00 og igen mellem kl. 13.00-14.00.

+45 36 41 02 00