ANMELD SERVICESAG

Udfyld nedenstående formular med de oplysninger, som vi har brug for, så vi bedst muligt kan arbejde videre med din sag. Det er især vigtigt, at du beskriver problemet så detaljeret som muligt, samt vedhæfter dokumentation for købet (faktura) hvis det drejer sig om en garantisag. 

 


OBS! Hvis du indleverer din servicesag på vores lager, skal du kontakte en af vores lagermedarbejdere, som vil give dig et service-nr. Hvis du derimod indsender din servicesag via fragt, er det vigtigt at du printer den mail-kvittering ud, som du får tilsendt på din mail, og sender den med sammen med dit værktøj. Vi skal bruge din mail-kvittering for at oprette servicesagen. 

Angiv dit fulde navn.
Angiv fornavn og efternavn.
Angiv dit firmas navn.
Angiv vejnavn og vejnummer.
Angiv postnummer.
Angiv by.
Angiv navn på den person der skal kontaktes vedr. servicesagen.
Hvem skal vi kontakte? (F.eks. i forbindelse med pris)
Angiv telefonnummer.
Angiv e-mail.
Der bliver sendt en kvittering på e-mail, når servicesagen er registreret.
Referencenummer er det nummer, som din forhandler har givet din servicesag.
Angiv produktets navn og model eller varenummer.
Angiv hvilken model sagen drejer sig om, eksempel: "Spectra rotationslaser HV101". Hvis du kender produktets varenummer er dette tilstrækkeligt.
Hvis du også afleverer din oplader, lasermodtager, komplet sæt i kuffert eller andet tilbehør, bedes du notere delene her.
Angiv serienummer. Hvis du ikke kan finde serienummeret, bedes du blot skrive: XXXX
Serienummeret står typisk på et klistermærke på produktet.
Læs mere om vores servicecertifikater her. Du kan gratis tilmelde dig vores serviceaftale her.
Vedhæft venligst en kopi af din faktura, så vi kan behandle din garantisag.

Hvis du indleverer din garantisag direkte på vores adresse, bedes du besvare den mail-kvittering du får tilsendt på din mail, og vedhæfte fakturaen.

Du får din service mail-kvittering tilsendt på din e-mail, når du har afsluttet denne formular. Husk at besvare mailen med fakturaen vedhæftet, så vi kan behandle din garantisag.

Angiv om du tidligere har registreret din laser for at få forlænget garantien. Hvis din servicesag ikke drejer sig om en laser, afkryds blot: Nej.
Hvis din servicesag drejer sig om en laser, vil vi gerne vide om du tidligere har registreret den hos os og forlænget garantiperioden. Hvis din servicesag IKKE drejer sig om en laser, afkryds blot: Nej.
Beskriv hvad produktet fejler.
Beskriv venligst, hvad produktet fejler.
Angiv om du vil have prisen oplyst på service/reparation af din vare inden vores serviceteknikere påbegynder arbejdet.
Her kan du skrive et ønsket max beløb på hvad din reparation/service må koste. Hvis vores teknikere ikke mener at arbejdet kan løses for det ønskede beløb, vil de kontakte dig og finde en løsning sammen med dig.
Angiv hvordan du ønsker at modtage produktet efter endt service/reparation.
Angiv anden adresse, hvis varen ikke skal sendes retur til den adresse, du har angivet tidligere.
Angiv hvordan vi modtager dit produkt.
Indleverer du dit produkt direkte til os på vores adresse i Skovlunde, eller sender du det via en postforsendelse?
Angiv service-nr. Kontakt en lagermedarbejder for at få service-nr.
Kontakt en af vores lagermedarbejdere, som vil hjælpe dig med at få en service-nr.

Når du indsender dit produkt, skal du huske at printe service mail-kvitteringen ud og medsende denne.

Du får din service mail-kvittering tilsendt på din e-mail, når du har afsluttet denne formular. Husk at printe den ud og medsend den, så vi kan oprette din servicesag.

Vi opbevarer kun dine indtastede data for at kunne behandle din servicesag.
Du skal bekræfte, at du er indforstået med vores betingelser for at kunne indsende servicesagen.
Varer der sendes til reparation skal emballeres forsvarligt, så fragtskader kan udelukkes • Ved returnering uden fejlbeskrivelse eller betjeningsfejl forbeholder andersen & nielsen sig ret til at fakturere et håndteringsgebyr på op til kr. 350,00. Det samme gælder, hvis reparationstilbuddet ikke accepteres, og varen ønskes retur • Ved manglende dokumentation for købstidspunktet eller manglende opgivelse af serienummer ved garantireparationer faktureres reparationen • Serviceordrer kan ikke sendes ufranko • Ved reparationssager hvor der ikke er afgivet svar på tilbud og påmindelser efter 1 måned, vil produktet sendes retur mod et håndteringsgebyr på kr. 350,- + evt. fragt kr. 115,-